dimarts, 17 de juliol del 2012

Lectures recomanades per a aquest estiu


A més d'altres plaers no consumistes, ens atrevim a suggerir una sèrie de lectures didàctiques per a passar les vacances.


Se suggereix compartir-los entre bona companyia i llegir pausadament amb un refresc, té o cafè. Tot de descàrrega directa i en copyleft.


Autor: Observatorio Metropolitano
Colección: Traficantes de Sueños
"La crisis es hoy el fantasma que recorre Europa. De los rescates financieros de los años 2008 y 2009 a la crisis de la deuda pública de los países de la Europa «periférica», una constante subyace a todas las medidas: los intereses y los beneficios financieros van primero."

Autor: Observatorio Metropolitano
Colección: Traficantes de Sueños
"Una radical renovación se ha producido en las filas de la derecha española. Se trata de una nueva tendencia política que se muestra extremadamente activa tanto en la acusación a los supuestos culpables como en la presentación de soluciones a una crisis cada vez más desbocada."

  • Per a la recerca d'alternatives diferents al pensament únic, un clàssic: Hay alternativas
Autor: Vicenç Navarro, Juan Torres, A. Garzón.
"Contra la censura de los grandes oligopolios y el pensamiento único que imponen los poderes económicos, financieros y mediáticos defendamos la pluralidad y la libertad de pensamiento conociendo y difundiendo el pensamiento crítico."



I a més, es pot llegir ciència-ficció, llibres de cavalleria, novel·la eròtica, còmic undergraund, i més...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada